Junior TV planner / buyer

Będziesz odpowiedzialny/-a za:

  • Planowanie i zakup kampanii TV
  • Wycena ofert mediowych i negocjacje warunków cenowych z mediami i klientami
  • Przygotowywanie zestawień i nadzorowanie przebiegu kampanii TV, tak pod względem mediowym jak i kosztowym
  • Kontakty z klientami reklamowymi – przygotowywanie prezentacji / ofert handlowych, rekomendacja działań mediowych, spotkania i prezentacje u Klientów
  • Analiza grup celowych i monitoring trendów w TV
  • Raportowanie i analizy post kampanijne oraz prezentowanie wyników i wniosków
  • Analiza grup celowych i monitoring trendów w mediach

Nasze oczekiwania:

  • Znajomość narzędzi: NAM (Arianna lub AdvantEdge)
  • Znajomość innych narzędzi analitycznych TGI, MegapanelGemius etc. – mile widziana
  • Min. 6 miesięcy doświadczenia w domu mediowym na analogicznym stanowisku - warunek konieczny
  • Biegłość w posługiwaniu się Excel, Power Point
  • Umiejętność analizowania danych, praca z liczbami
  • Chęć rozwoju i podnoszenia swoich umiejętności
  • Samodzielność i przedsiębiorczość w działaniu
  • Umiejętność prezentowania wyników i rekomendacji – mile widziana
  • Praca w zespole, otwartość na potrzeby organizacji, elastyczność w działaniu
  • Angielski umożliwiający swobodną konwersacje, pisanie i prowadzenie prezentacji będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Pracę w fajnej biurowej willi, a nie w szkle i betonie
  • Pracę dla znanych marek, klientów którzy lubią nas a my ich!
  • Swobodną atmosferę w biurze, gwarantowaną przez kameralną charakter firmy
  • Brak KejPiAji z centrali – jesteśmy niezależną, lokalną agencją
  • Bliską współpracę z mediami i klientami przy powstających kampaniach
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę – działamy już ponad 7 lat!
  • Benefity pozapłacowe