Kompetencje


wybierz Kompetencję:

Strategia

Dwight Eisenhower, wybitny dowódca wojskowy były prezydent USA, mawiał, że plany rzadko kiedy dochodzą do skutku, ale planowanie działań zawsze decyduje o wygranej lub porażce. Dziś ta prawda nie uległa dezaktualizacji i ma również zastosowanie w mediach.
  • Analizy konkurencji
  • Dobór grupy docelowej
  • Optymalizacja budżetu marketingowego
  • Rekomendacja kanałów i form komunikacji

Planowanie i zakup mediów

Można mieć świetny plan i pomysł, wybitną kreację, lecz dynamiczny świat mediów wymaga jeszcze czegoś: doskonałych zdolności analitycznych, dynamizmu w doborze kanałów, umiejętności dostrzegania nadarzających się okazji i wzajemnego zaufania, między klientem a agencją.
  • Dobór kanałów i mediów
  • Optymalizacja splitu
  • Negocjacje kosztowe
  • Analizy dopasowania

Kreacja

Nawet najlepsza strategia jest nieefektywna bez odpowiedniej oprawy. Pracując nad kreacją wydobywamy wartości marki. Nadajemy jej formę i wyraz.
  • Zaplecze produkcyjne (własne studio i sprzęt)
  • Zarządzanie prawami autorskimi
  • Postprodukcja

Produkcja

Pomysł to jedno, ale przekucie go w angażującą i intrygującą formę to drugie. Formę, która przyciągnie konsumentów, rozbawi, poruszy a nawet wzruszy. Ważne, by o tym pamiętać, a w twórczym ferworze nie pominąć potrzeb i celu jaki stawia sobie marka oraz reklamodawca.
  • Produkcja programów TV
  • Produkcja reklam
  • Produkcje dedykowane

Komunikacja

Są reklamy, które podbiły serca konsumentów. Są takie, które wzbudzają niekiedy więcej emocji niż niejeden film. Zawsze jednak były i są one częścią całościowej komunikacji, spójnej i przemyślanej, takiej która wzmacnia sam przekaz reklamy.
  • Lokowanie produktu
  • Dedykowane akcje branded content
  • Insighty komunikacyjne

Kompetencje


wybierz Kompetencję:

Strategia

Dwight Eisenhower, wybitny dowódca wojskowy były prezydent USA, mawiał, że plany rzadko kiedy dochodzą do skutku, ale planowanie działań zawsze decyduje o wygranej lub porażce. Dziś ta prawda nie uległa dezaktualizacji i ma również zastosowanie w mediach.
  • Analizy konkurencji
  • Dobór grupy docelowej
  • Optymalizacja budżetu marketingowego
  • Rekomendacja kanałów i form komunikacji

Planowanie i zakup mediów

Można mieć świetny plan i pomysł, wybitną kreację, lecz dynamiczny świat mediów wymaga jeszcze czegoś. Doskonałych zdolności analitycznych, dynamizmu w doborze kanałów, umiejętności dostrzegania nadarzających się okazji i wzajemnego zaufania, między klientem a agencją.
  • Dobór kanałów i mediów
  • Optymalizacja splitu
  • Negocjacje kosztowe
  • Analizy dopasowania

Kreacja

Nawet najlepsza strategia jest jest nieefektywna bez odpowiedniej oprawy. Pracując nad kreacją wydobywamy wartości marki. Nadajemy jej formę i wyraz.
  • Zaplecze produkcyjne (własne studio i sprzęt)
  • Zarządzanie prawami autorskimi
  • Postprodukcja

Produkcja

Pomysł to jedno, ale przekucie go w angażującą i intrygującą formę to drugie. Formę, która przyciągnie konsumentów, rozbawi, poruszy a nawet wzruszy. Ważne, by o tym pamiętać, a w twórczym ferworze nie pominąć potrzeb i celu jaki stawia sobie marka oraz reklamodawca.
  • Produkcja programów TV
  • Produkcja reklam
  • Produkcje dedykowane

Komunikacja

Są reklamy, które podbiły serca konsumentów. Są takie, wzbudzają niekiedy więcej emocji niż niejeden film. Zawsze jednak były i są one częścią całościowej komunikacji, spójnej i przemyślanej, takiej która wzmacnia sam przekaz reklamy.
  • Lokowanie produktu
  • Dedykowane akcje branded content
  • Insighty komunikacyjne