
Kompetencje
wybierz Kompetencję:
Strategia
Dwight Eisenhower, wybitny dowódca wojskowy były prezydent USA, mawiał, że plany rzadko kiedy dochodzą do skutku, ale planowanie działań zawsze decyduje o wygranej lub porażce. Dziś ta prawda nie uległa dezaktualizacji i ma również zastosowanie w mediach.
- Analizy konkurencji
- Dobór grupy docelowej
- Optymalizacja budżetu marketingowego
- Rekomendacja kanałów i form komunikacji
Planowanie i zakup mediów
Można mieć świetny plan i pomysł, wybitną kreację, lecz dynamiczny świat mediów wymaga jeszcze czegoś: doskonałych zdolności analitycznych, dynamizmu w doborze kanałów, umiejętności dostrzegania nadarzających się okazji i wzajemnego zaufania, między klientem a agencją.
- Dobór kanałów i mediów
- Optymalizacja splitu
- Negocjacje kosztowe
- Analizy dopasowania
Kreacja
Nawet najlepsza strategia jest nieefektywna bez odpowiedniej oprawy. Pracując nad kreacją wydobywamy wartości marki. Nadajemy jej formę i wyraz.
- Zaplecze produkcyjne (własne studio i sprzęt)
- Zarządzanie prawami autorskimi
- Postprodukcja
Produkcja
Pomysł to jedno, ale przekucie go w angażującą i intrygującą formę to drugie. Formę, która przyciągnie konsumentów, rozbawi, poruszy a nawet wzruszy. Ważne, by o tym pamiętać, a w twórczym ferworze nie pominąć potrzeb i celu jaki stawia sobie marka oraz reklamodawca.
- Produkcja programów TV
- Produkcja reklam
- Produkcje dedykowane
Komunikacja
Są reklamy, które podbiły serca konsumentów. Są takie, które wzbudzają niekiedy więcej emocji niż niejeden film. Zawsze jednak były i są one częścią całościowej komunikacji, spójnej i przemyślanej, takiej która wzmacnia sam przekaz reklamy.
- Lokowanie produktu
- Dedykowane akcje branded content
- Insighty komunikacyjne

Kompetencje
wybierz Kompetencję:
Strategia
Dwight Eisenhower, wybitny dowódca wojskowy były prezydent USA, mawiał, że plany rzadko kiedy dochodzą do skutku, ale planowanie działań zawsze decyduje o wygranej lub porażce. Dziś ta prawda nie uległa dezaktualizacji i ma również zastosowanie w mediach.
- Analizy konkurencji
- Dobór grupy docelowej
- Optymalizacja budżetu marketingowego
- Rekomendacja kanałów i form komunikacji
Planowanie i zakup mediów
Można mieć świetny plan i pomysł, wybitną kreację, lecz dynamiczny świat mediów wymaga jeszcze czegoś. Doskonałych zdolności analitycznych, dynamizmu w doborze kanałów, umiejętności dostrzegania nadarzających się okazji i wzajemnego zaufania, między klientem a agencją.
- Dobór kanałów i mediów
- Optymalizacja splitu
- Negocjacje kosztowe
- Analizy dopasowania
Kreacja
Nawet najlepsza strategia jest jest nieefektywna bez odpowiedniej oprawy. Pracując nad kreacją wydobywamy wartości marki. Nadajemy jej formę i wyraz.
- Zaplecze produkcyjne (własne studio i sprzęt)
- Zarządzanie prawami autorskimi
- Postprodukcja
Produkcja
Pomysł to jedno, ale przekucie go w angażującą i intrygującą formę to drugie. Formę, która przyciągnie konsumentów, rozbawi, poruszy a nawet wzruszy. Ważne, by o tym pamiętać, a w twórczym ferworze nie pominąć potrzeb i celu jaki stawia sobie marka oraz reklamodawca.
- Produkcja programów TV
- Produkcja reklam
- Produkcje dedykowane
Komunikacja
Są reklamy, które podbiły serca konsumentów. Są takie, wzbudzają niekiedy więcej emocji niż niejeden film. Zawsze jednak były i są one częścią całościowej komunikacji, spójnej i przemyślanej, takiej która wzmacnia sam przekaz reklamy.
- Lokowanie produktu
- Dedykowane akcje branded content
- Insighty komunikacyjne