Od 12 lat Festiwal Mastercard OFF Camera (wcześniej Netia OFF Camera) to wyróżniający się punkt na kinematograficznej mapie Europy. Obecnie to największy w tej części kontynentu Festiwal kina niezależnego, koncentrującego się na filmach niezależnych, odważnych treściowo i formalnie.
Rebel Media od siedmiu edycji wspiera i pomaga promować festiwal w pełnym zakresie współpracy. Ostatnia edycja z 2019 roku okazała się wyjątkowym sukcesem. Wpłynęły na to zarówno wyjątkowość repertuaru, jak również szczególnie efektywna promocja wydarzenia. Obejmowała ona kampanię TV, radiową i prasową, wsparcie digital, a także działania z pogranicza guerilla marketing. Za realizację i planowanie wszystkich tych działań odpowiadało Rebel Media. Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że wsparliśmy naszego klienta – Fundację OFF Camera - także w zakresie pełnej obsługi współpracy z partnerami i sponsorami festiwalu biorącymi udział w promocji. Staliśmy się tym samym centralnym hubem komunikacyjnym dla wszystkich partnerów festiwalu, odpowiadając za koordynację materiałów, planowanie i zakup działań reklamowych, optymalizacji kosztów a skończywszy na raportowaniu realizacji.
Efektem wspólnego zaangażowania i wysiłków była frekwencja na 12 edycji, sięgająca pond 32'000 widzów, sprzedano 7% więcej biletów niż rok wcześniej. Zaś od początku współpracy Rebel Media z Fundacją OFF Camera, średnia liczba uczestników festiwalu rosła rokrocznie o około 6%. To się nazywa dobre kino!