The Rebel

 

Kilka słów o nas

Witamy na naszej stronie. Jesteśmy Rebel Media, niedużą agencją mediową, która specjalizuje się planowaniu i optymalizacji zakupu mediów 360st – od kampanii TV poprzez media digital, a na radiu kończąc. Moglibyśmy tutaj napisać, że nie jesteśmy agencją sieciową i nie mamy KejPiAji z centrali w Dublinie. Moglibyśmy też napisać, że bardzo angażujemy się w każdy projekt i podstawą naszego działania jest bliski kontakt z klientem oraz zrozumienie podstaw jego biznesu, żeby osiągać jak najlepsze rezultaty. Moglibyśmy też napisać wiele innych rzeczy, ale … to byłoby typowe. A my jesteśmy Rebel Media. Dlatego wolimy, żebyście przeczytali co o współpracy z nami mówią nasi Klienci, a 78% z nich po pierwszym projekcie zostaje z nami na dłużej.

 
 

Co o nas mówią Klienci?

 
  • SM_Mlekpol_logo
    Od kilku lat Rebel Media współpracuje z nami przy aktywnościach wokół programu „Doradca Smaku”. To zgrany zespół osób profesjonalnie podchodzących do każdego zadania. Zawsze możemy liczyć na ich dostępność i kreatywne podejście do stawianych zadań. Rebel Media umiejętnie łączy swoje ogromne doświadczenie w obszarze mediów, szczególnie telewizji z pomysłowością przy realizacji nawet najbardziej wymagających zadań.
    Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu
    Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol
  • Beko_logo_png_duze
    Rebel Media - zaangażowanie, determinacja w skutecznej realizacji zadań, profesjonalne podejście do potrzeb klienta – to są rzeczy, które przychodzą na myśl gdybym miał opisywać współpracę z Rebel Media.
  • Prymat_logo_cmyk_cien
    Z firmą Rebel Media pracujemy od ponad siedmiu lat. Zrealizowaliśmy wspólnie wiele projektów od całkiem małych po bardzo duże i złożone, jak choćby „Mistrz Smaku” obejmujący swym spektrum w zasadzie wszystkie kanały mediowe. Przy wszystkich tych działaniach wspierało nas Rebel Media wykazując się, za każdym razem, pełnym zaangażowaniem, profesjonalizmem i kompetencjami. To co szczególnie cenię sobie we współpracy z Rebel Media to nastawienie na nasze potrzeby i perspektywę. Klient w centrum uwagi agencji, po prostu.
  • AgataSA_logo_png
    Od kilku lat integralnym elementem działań Salonów Agata jest długofalowa obecność marki w najpopularniejszych kobiecych serialach i treściach TV, w postaci lokowania produktu. Prowadzenie takich działań wymaga doskonałej znajomości rynku TV, specyfiki procesu realizacji treści TV, wysokiego zorganizowania i stałego nadzoru nad projektem. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Rebel Media w tej kwestii – osoby tam pracujące to eksperci w tej dziedzinie. To był oczywisty wybór.