Firma Polmed to ogólnopolski dostawca prywatnych usług medycznych. Z powodzeniem działa na polskim rynku od 1999 roku oferując szeroki wachlarz usług medycznych. Głównym celem projektu, który wspólnie z Polmed realizowaliśmy, było odświeżenie wizerunku i zmiana narracji komunikacji – bardziej skupiającej się na pasjach obecnych i potencjalnych klientów. Pasje te klienci mogą realizować dzięki fachowej i nowoczesnej obsłudze medycznej – zapewniającej świetną kondycję zdrowotną..
W celu realizacji założeń działań – wspieraliśmy klienta całościowo od produkcji i realizacji materiałów reklamowych (BB sponsorskie TV, spoty radiowe etc.), poprzez precyzyjne planowanie i zakup działań mediowych, a skończywszy na dynamicznej alokacji budżetu w trakcie kampanii. W ramach produkcji przygotowaliśmy kilka różnych wariantów BB sponsorskich, odwołujących się do potrzeb potencjalnych klientów:
Efektem tych działań było osiągnięcie bardzo wysokich wyników kampanii przy dość ograniczonym budżecie promocyjnym.
Dotarliśmy z nową komunikacją do ponad 2,7 MLN osób, co odpowiadało dotarciu do 71% klientów Polmed. Byliśmy obecni w największych stacjach TV i radiowych, przy zachowaniu najwyższych wskaźników dopasowania.
Najlepszym potwierdzeniem skuteczności działań było jednak dla nas zwiększenie się ilości zapytań na infolinii Polmed o 100%.