Prymat to rynkowy lider kategorii przypraw jednorodnych i gotowych mieszanek. Polska firma z wieloletnią tradycją, która oferuje swoim klientom najwyższej jakości przyprawy do każdego dania. W swojej ofercie ma też całą gamę produktów kulinarnych od młynków z przyprawami, na musztardach kończąc.
Od 2013 roku Prymat jest głównym partnerem formatu „Doradca Smaku” – codziennego programu kulinarnego o przystępnej i kompaktowej formule. Projekt ten realizowany jest niezmiennie od 7 lat przez Rebel Media – od produkcji odcinków i materiałów reklamowych, poprzez postprodukcję, na zarządzaniu emisją i prawami autorskimi kończąc.
„Doradca Smaku” jest elementem całościowej strategii Prymat – stałej obecności marki przy treściach kulinarnych, minimalizacji klasycznych treści komercyjnych (spoty TV) oraz wykorzystania jakościowego i selektywnie dobranego lokowania produktu.
Przemyślana strategia i profesjonalizm w jej realizacji przełożyły się na sukcesywnie rosnące udziały rynkowe w kategorii, a także bardzo znaczące wzrosty w rozpoznawalności marki.
W ciągu tych siedmiu lat udział rynkowy Prymat wzrósł o ponad 47%. Obok efektów stricte biznesowych, Prymat osiągnął także bardzo wysokie wyniki rozpoznawalności marki, które sukcesywnie rosną przez ostatnie lata. Obecnie marka Prymat jest najczęściej kojarzoną marką przypraw jednorodnych na polskim rynku.
Skuteczność działań wokół „Doradcy Smaku” przełożyła się również na efekty w środowisku online. Fanpage „Doradcy Smaku” na Facebooku ma obecnie ponad 159 tys. followersów, dając możliwość komunikacji z dużą grupą lojalnych i zaangażowanych klientów.