Poprzez testowanie różnych kanałów dotarcia, wybraliśmy te, które dostarczały nam konwersję oraz konkretnego klienta pompy ciepła. Dowieźliśmy tysiące konwersji z kampanii digital oraz setki zwalidowanych leadów przy niskich budżetach. Synergia kampanii digital i TV zwiększyła świadomość marki i wpłynęła na zainteresowanie ofertą.
Działania rozpoczęliśmy w gorącym okresie zwiększonego popytu na pompę ciepła, jako odpowiedź na rosnące koszty energii oraz zielony charakter dostawcy energii. Rynkowe zainteresowanie wśród konsumentów świadczyło o dużej potrzebie produktu. Jednak dotarcie do grupy docelowej było dużym wyzwaniem. Świadomość marki osiągnęliśmy dzięki kampanii sponsoringowej w TV na wybranych stacjach odpowiadających profilowi potencjalnego konsumenta pompy ciepła z niezbędnym wsparcie w wyszukiwarce. Poprzez testy różnych narzędzi i kanałów dotarcia, postawiliśmy na działania digitalowe optymalizowane pod konwersję oraz wsparcie call centre w pozyskaniu osób spełanijących konkretne kryteria produktu, zdecydowanych na zakup pompy.