Dzięki testowaniu różnych kanałów dotarcia, udało nam się wybrać te, które przynosiły najwyższą konwersję oraz konkretnego klienta zainteresowanego pompą ciepła. Dostarczyliśmy tysiące konwersji z kampani digitalowej oraz setki zwalidowanych leadów przy niskich budżetach. Synergia kampanii digital i TV zwiększyła świadomość marki i wpłynęła na zainteresowanie ofertą.
Działania rozpoczęliśmy w gorącym okresie zwiększonego popytu na pompę ciepła, jako odpowiedź na rosnące koszty energii oraz zielony charakter dostawcy energii. Rynkowe zainteresowanie wśród konsumentów świadczyło o dużej potrzebie produktu, jednak dotarcie do grupy docelowej było dużym wyzwaniem. Świadomość marki osiągnęliśmy dzięki kampanii sponsoringowej w TV na wybranych stacjach odpowiadających profilowi potencjalnego konsumenta pompy ciepła z niezbędnym wsparciem w wyszukiwarce. Poprzez testy różnych narzędzi i kanałów dotarcia, postawiliśmy na działania digitalowe optymalizowane pod konwersję oraz wsparcie call center w pozyskaniu osób spełanijących konkretne kryteria produktu, zdecydowanych na zakup pompy.