Strategia
W każdym procesie analizujemy grupę docelową, rynek, konkurencję aby przygotować uszytą na miarę startegię pod bardziej lub mniej szczegółowy brief klienta. Wyznaczone cele klienta przekładamy na realne KPI działań.
Non-standard
Lata pracy przy tworzeniu programów i lokowań pozwalają nam mówić o sobie jak o wyjadaczach contentowych. Najlepszym świadectwem naszego zaangażowania jest wieloletnia współpraca z klientami oraz realizacja strategii budowania marki dla
Zwiegera czy
Prymatu.
TV
Przygotowanie rekomendacji opieramy na znajomości rynku TV, bazując na analizach kosztowo-efektywnościowych oraz wieloletnim know-how w planowaniu kampanii spotowej czy sponsoringowej. Do każdej kampanii podchodzimy indywidualnie, realizując założenia briefu.
Digital
W zależności od celów klienta realizujemy zarówno kampanie wizerunkowe, jak i performancowe, (np.
kampania pomp ciepła dla Solberg Energy). Do influencer marketingu podchodzimy w indywidualnie.
Radio
Realizujemy kampanie spotowe, sponsoringowe, wzmacniające świadomość lub kontekst ważny dla klienta. W portfolio mamy również kampanie szyte na miarę np. konkursy (np.
na ratownika dla Suntago) czy aktywacje łączące wejście redakcyjne ze standardowymi formatami mediowymi (
Storytel).
OOH i DOOH
Znajomość rynku OOH i DOOH gwarantuje przygotowywanie ofert jakich oczekuje od nas klient. Choć medium jest dość subiektywne, dobór nośników dostosowujemy pod brief i budżet klienta, osiągając sukces np. w kampaniach lokalnych dla takich klientów jak Komputronik czy
Kazar.
Prasa
Choć rynek prasy zmienia się wraz z digitalizacją świata, nadal podejmujemy wyzwania i szukamy najlepszych kontekstów do realizacji celów klienta.
Kino
Medium, na przykład uzupełniające kampanię o wsparcie ogólnopolskie lub lokalne, prezentujące markę poprzez obecność w specyficznym otoczeniu sali kinowej. W przykładzie kampanii lokalnej, realizuje cel promocji produktów w konkretnym salonie zlokalizowanym w centrum handlowym (nasza kampania dla Kazar).