Nasze kompetencje

Strategia

W każdym procesie analizujemy grupę docelową, rynek, konkurencję aby przygotować uszytą na miarę startegię pod bardziej lub mniej szczegółowy brief klienta. Wyznaczone cele klienta przekładamy na realne KPI działań.

Non-standard

Lata pracy przy tworzeniu programów i lokowań pozwalają nam mówić o sobie jak o wyjadaczach contentowych. Najlepszym świadectwem naszego zaangażowania jest wieloletnia współpraca z klientami realizacja strategii budowania marki Zwiegera czy Prymatu.

TV

Przygotowanie rekomendacji opieramy na znajomości rynku TV. Bazujemy na analizach kosztowo-efektywnościowych oraz wieloletnim know-how w planowaniu kampanii spotowej czy sponsoringowej. Do każdej kampanii podchodzimy indywidualnie, realizując założenia briefu.

Digital

Zależnie od celów klienta, planujemy VOD, kampanię display, mobile, video, rich media, social czy search. Realizujemy kampanie oparte o wizerunek lub performence, (np. kampania pomp ciepła dla Solberg Energy). Do influencer marketingu podchodzimy w indywidualnie.

Radio

Realizujemy kampanie spotowe, sponsoringowe, wzmacniającym świadomość lub kontekst ważny dla klienta. W portfolio mamy również obecności szyte na miarę np. konkursy (np. na ratownika dla Suntago) czy aktywacje łączące wejście redakcyjne ze standardowymi formatami mediowymi (Storytel).

OOH

Znajomość rynku OOH gwarantuje przygotowywanie ofert jakich oczekuje od nas klient. Choć medium jest dość subiektywne, dobór nośników dostosowujemy pod brief i budżet klienta, i osiągamy sukces np. w kampaniach lokalnych dla takich klientów jak Komputronik czy Kazar.

Prasa

Choć rynek prasy zmienia się wraz z digitalizacją świata, nadal podejmujemy briefy i szukamy najlepszych kontekstów dla realizacji celów naznaczonych przez klienta.

Kino

Medium, na przykład uzupełniające kampanię o wsparcie ogólnopolskie lub lokalne, prezentujące markę poprzez obecność w specyficznym otoczeniu sali kinowej. W przykładzie kampanii lokalnej, realizuje cel promocji produktów w konkretnym salonie zlokalizowanym w centrum handlowym (nasza kampania dla Kazar).