Od lipca do września 2021 Storytel był liderem w kategorii audiobooków, z bardzo silną komunikacją mediową. Kampania w telewizji i radiu, pozwoliła osiągnąć wyniki lepsze niż planowane. Kampania na OOH zlokalizowana w miejscach o dużym natężeniu ruchu dotarła do milionów potencjalnych konsumentów. Strefa Storytel podczas Projektu plaża, w największych polskich kurortach nadmorskich, dotarła swoim formatem i przekazem do potencjalnych konsumentów.
Działania oparliśmy o media niosące zasięg. Produktowa kampania spotowa w TV i Radio promowała nowy audiobook, a billboardy sponsorskie w TV i radio wspierały budowanie świadomości marki. Nośniki reklamy zewnętrznej budowały brand w traffikowych lokalizacjach. W śniadaniówce (Dzień Dobry TVN) i programie Co za tydzień, materiał redakcyjny o Storytelu w sposób naturalny prezentował świat audiobooków. Dodatkowo kampania radiowa promowała konkurs na lektora.